tom-in-tanzania.reismee.nl

Afscheid en Zanzibar!

Habari za jioni!

Zo de tijd gaat snelllll. Ik heb nog maar 7 dagen!!
Ff kijken.. we waren gebleven bij vorige week woensdag! Toen had ik in de ochtend m'n laatste team-meeting en in de middag een afscheidslunch. Donderdag twee augustus heb ik mijn officiële laatste dag gehad bij The Future Stars Academy. Ik ben toen met Thomas naar een school geweest om een training te geven. We hebben samen geluncht en na de training heb ik mijn voetbalschoenen aan een speler van Future Stars gegeven. Vrijdag ben ik met Mariëlle en Christina naar de masaai geweest! Hahah wat een gekken. Toen we aankwamen werden we warm verwelkomd en kregen we echte masaai kleren. Daarna was het tijd voor de masaai dans. Lekker springen! Erg leuk om mee te maken hoe ze daar nog zo kunnen leven! Hoewel er natuurlijk wel iets van de toeristische kant in zit. Bij terugkomst in de lodge hebben we heerlijk gerelaxed en ons klaar gemaakt voor de barbecue. Die toevallig georganiseerd was op mijn laatste avond! Het was een geslaagde dag! Zaterdag ben ik vertrokken naar Zanzibar en zijn er inmiddels al weer twee dagen omgevlogen. Het weer hier is echt top! Lekker zonnetje en goede temperatuur. Zondag ben ik naar Prison Island geweest met de boot. Daar heb ik schildpadden gezien en verder rond gelopen op 't eiland. Waarom 't Prison Island heet moet je zelf maar opzoeken! :) 'T heeft iets te maken met quarantaine ofzo. Zo erg heb ik ook weer niet de toerist uitgehangen. Vandaar dat ik het niet weet :). Nadat ik terug kwam van Prison Island kon ik de taxi bellen, waar ik op de heenweg meegegaan ben en zou die me naar Stone Town brengen. Ik bellen en... nummer bestaat niet joehoe! Dan maar lekker op 't terras zitten, wat eten, drinken en mensen kijken. Toen ik uitgegeten was ben ik lopend naar het slavenmuseum gegaan. Ligt gewoon in Stone Town! Helemaal geen taxi voor nodig :). Niet voor te stellen hoe de slaven hier geleefd hebben. Vandaag ben ik naar een hotel gegaan om heerlijk aan het strand te liggen ennn dat heb ik best aardig volgehouden. Morgen ga ik waarschijnlijk een Safari Blue doen! Degene die het voor me regelt is niet duidelijk en ook niet te bereiken dusja! Gewoon op tijd wakker worden en dan zie ik het wel. Ohja Een Safari Blue is een trip met een boot naar een zandbank om daar lekker te gaan eten en snorkelen! Woensdag ga ik naar het Noorden van Zanzibar, Nungwi ofzoiets. Daar is het nog mooier dan hier, althans als ik degene die dat mij verteld hebben mag geloven. Hier ga ik lekker m'n verjaardag vieren zaterdag en dan vlieg ik volgende week maandag 13 augustus weer naar huis! Wat stiekem toch ook wel weer lekker is!

Weer bedankt en Tutaonana!

Reacties

Reacties

Diana

Wouw Tom je ziet een hoop zeg.
Veel plezier nog en lekker genieten.??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active