tom-in-tanzania.reismee.nl

Let's gooo!

Jambo!

Jina langu ni Tom!

Leuk dat jullie me gaan volgen op mijn blog! Ik zal mijn best doen om er zoveel mogelijk op te zetten :)

Vandaag gaat mijn reis dan eindelijk beginnen. Vanavond om 20:50 vlieg ik eerst naar Nairobi, waar ik 10 uur moet wachten op 't vliegveld :) en dan zal ik om 16:50 naar het vliegveld van Kilimanjaro vliegen ( de vlucht naar Kilimanjaro duurt maar één uur en ik doe er dus eigenlijk elf uur over!). Dat wordt rondjes lopen, zitten en mensen kijken op het vliegveld ;). Aangekomen bij Kilimanjaro zal ik worden opgehaald door iemand van de partnerorganisatie en dan moeten we nog één uur en vijftien minuten rijden voordat we in Arusha zullen aankomen.

Misschien leuk om te weten is dat ik in de omgeving van Arusha voetbaltrainingen ga geven aan de jeugd. Mijn specifieke taken krijg ik daar ter plekke te horen, dus wat me precies te wachten staat weet ik ook nog niet! Gewoon lekker over me heen laten komen en gaan! :)

Wanneer de volgende blog komt weet ik zelf ook nog niet en dat ga ik ook lekker niet inplannen!

Kwa heri!

Reacties

Reacties

Lieke, Lia, Elle - team VW

Wat leuk, je eerste berichtje! Spannend hoor. Hele fijne vlucht en bahati nzuri ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active